Hide metadata

dc.contributor.authorThon, Christina Nyeng
dc.date.accessioned2015-03-03T23:02:21Z
dc.date.available2015-03-03T23:02:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationThon, Christina Nyeng. Retten til spesialundervisning etter opplæringslova - I hvilken grad er de nye saksbehandlingsreglene i opplæringslova § 5-4, i kraft 1.august 2013, blitt gjennomført?. Master thesis, University of Oslo, 2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/42802
dc.description.abstractOppgaven redegjør for reglene omkring retten til spesialundervisning, samt den siste regelendringen som trådte i kraft 01.08.2013. Herunder om den vanskelige balansegangen mellom rett etter loven og hvordan retten utøves i praksis.nor
dc.language.isonor
dc.titleRetten til spesialundervisning etter opplæringslova - I hvilken grad er de nye saksbehandlingsreglene i opplæringslova § 5-4, i kraft 1.august 2013, blitt gjennomført?nor
dc.titleThe right to special education by the Norwegian Law of Educationeng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2015-03-03T23:04:40Z
dc.creator.authorThon, Christina Nyeng
dc.identifier.urnURN:NBN:no-47291
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/42802/7/720.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata