Lærerkulturens betydning for skolen som lærende organisasjon. En studie av hvordan lærere i videregående skole opplever lærerkulturen.
dc.contributor.author | Grytan, Eva | |
dc.date.accessioned | 2014-10-13T22:00:07Z | |
dc.date.available | 2014-10-13T22:00:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Grytan, Eva. Lærerkulturens betydning for skolen som lærende organisasjon. En studie av hvordan lærere i videregående skole opplever lærerkulturen.. Master thesis, University of Oslo, 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/41431 | |
dc.description.abstract | nor | |
dc.language.iso | nor | |
dc.subject | Lærerkultur | |
dc.subject | videregående | |
dc.subject | skole | |
dc.subject | lærende | |
dc.subject | organisasjon | |
dc.title | Lærerkulturens betydning for skolen som lærende organisasjon. En studie av hvordan lærere i videregående skole opplever lærerkulturen. | nor |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2014-10-13T22:00:07Z | |
dc.creator.author | Grytan, Eva | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-45963 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/41431/1/Master--Grytan-Finale.pdf |
Files in this item
Appears in the following Collection
-
Utdanningsledelse [435]