Hide metadata

dc.contributor.authorGrytan, Eva
dc.date.accessioned2014-10-13T22:00:07Z
dc.date.available2014-10-13T22:00:07Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationGrytan, Eva. Lærerkulturens betydning for skolen som lærende organisasjon. En studie av hvordan lærere i videregående skole opplever lærerkulturen.. Master thesis, University of Oslo, 2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/41431
dc.description.abstractnor
dc.language.isonor
dc.subjectLærerkultur
dc.subjectvideregående
dc.subjectskole
dc.subjectlærende
dc.subjectorganisasjon
dc.titleLærerkulturens betydning for skolen som lærende organisasjon. En studie av hvordan lærere i videregående skole opplever lærerkulturen.nor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2014-10-13T22:00:07Z
dc.creator.authorGrytan, Eva
dc.identifier.urnURN:NBN:no-45963
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/41431/1/Master--Grytan-Finale.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata