dc.contributor.author | Rogne, Line Rasch | |
dc.date.accessioned | 2014-09-08T22:07:31Z | |
dc.date.available | 2019-05-25T22:45:48Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Rogne, Line Rasch. Lærer-elev relasjonen sett i lys av observasjonsverktøyet "CLASS" -En kasusstudie av en lærer på 1. trinn.. Master thesis, University of Oslo, 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/40860 | |
dc.description.abstract | | nor |
dc.language.iso | nor | |
dc.subject | Lærer | |
dc.subject | elev | |
dc.subject | relasjoner | |
dc.subject | Interaksjoner | |
dc.subject | i | |
dc.subject | klasserommet | |
dc.subject | Classroom | |
dc.subject | Assessment | |
dc.subject | Scoring | |
dc.subject | System | |
dc.subject | CLASS | |
dc.title | Lærer-elev relasjonen sett i lys av observasjonsverktøyet "CLASS" -En kasusstudie av en lærer på 1. trinn. | nor |
dc.title | The teacher-student relationship in light of the observational instrument CLASS- a case study of a first grade teacher. | eng |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2014-09-09T22:04:29Z | |
dc.creator.author | Rogne, Line Rasch | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-45521 | |
dc.type.document | Masteroppgave | |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/40860/1/RaschRogne-master.pdf | |