Hide metadata

dc.contributor.authorRogne, Line Rasch
dc.date.accessioned2014-09-08T22:07:31Z
dc.date.available2019-05-25T22:45:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationRogne, Line Rasch. Lærer-elev relasjonen sett i lys av observasjonsverktøyet "CLASS" -En kasusstudie av en lærer på 1. trinn.. Master thesis, University of Oslo, 2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/40860
dc.description.abstractnor
dc.language.isonor
dc.subjectLærer
dc.subjectelev
dc.subjectrelasjoner
dc.subjectInteraksjoner
dc.subjecti
dc.subjectklasserommet
dc.subjectClassroom
dc.subjectAssessment
dc.subjectScoring
dc.subjectSystem
dc.subjectCLASS
dc.titleLærer-elev relasjonen sett i lys av observasjonsverktøyet "CLASS" -En kasusstudie av en lærer på 1. trinn.nor
dc.titleThe teacher-student relationship in light of the observational instrument CLASS- a case study of a first grade teacher.eng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2014-09-09T22:04:29Z
dc.creator.authorRogne, Line Rasch
dc.identifier.urnURN:NBN:no-45521
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/40860/1/RaschRogne-master.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata