Hide metadata

dc.contributor.authorJørgensen, Elisabeth Rui
dc.date.accessioned2014-03-04T10:00:49Z
dc.date.available2014-03-05T23:31:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationJørgensen, Elisabeth Rui. Varemerkebruk i en inngrepssituasjon - er det et krav om at merket brukes som et varemerke?. Master thesis, University of Oslo, 2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/38663
dc.description.abstractAvhandlingens tema er hva som utgjør rettstridig «bruk» av et varemerke i en inngrepssituasjon og den sentrale problemstillingen er om det er et vilkår at merket må brukes «som et varemerke» for at det skal foreligge inngrep i merkehavers enerett etter varemerkeloven § 4. Spørsmålet har fått særlig aktualitet etter Høyesteretts avgjørelse i Rt. 2012 side 1062, Tripp trapp.nor
dc.language.isonor
dc.subjectvaremerkebruk
dc.subjectkjennetegnsbruk
dc.subjecttripp
dc.subjecttrapp
dc.titleVaremerkebruk i en inngrepssituasjon - er det et krav om at merket brukes som et varemerke?nor
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2014-03-09T22:10:38Z
dc.creator.authorJørgensen, Elisabeth Rui
dc.identifier.urnURN:NBN:no-41797
dc.type.documentMasteroppgave
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/38663/1/kand_615.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata