dc.date.accessioned | 2013-03-12T12:59:02Z | |
dc.date.available | 2013-03-12T12:59:02Z | |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.date.submitted | 2013-02-25 | en_US |
dc.identifier.citation | Steffensen, Vida. Naturfag. Valg av undervisningsteorier og metoder har betydning for utviklingen. Masteroppgave, University of Oslo, 2012 | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/34850 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.subject | Deduktiv
Induktiv
Inquiry syklus
Progressiv inquiry
Ideeforbedring | en_US |
dc.title | Naturfag. Valg av undervisningsteorier og metoder har betydning for utviklingen | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.date.updated | 2013-02-28 | en_US |
dc.creator.author | Steffensen, Vida | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::280 | en_US |
dc.identifier.bibliographiccitation | info:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Steffensen, Vida&rft.title=Naturfag. Valg av undervisningsteorier og metoder har betydning for utviklingen&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2012&rft.degree=Masteroppgave | en_US |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-33579 | en_US |
dc.type.document | Masteroppgave | en_US |
dc.identifier.duo | 176741 | en_US |
dc.contributor.supervisor | Sigmund Lieberg | en_US |
dc.identifier.bibsys | 130729604 | en_US |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/34850/1/steffensen.pdf | |