Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T12:59:02Z
dc.date.available2013-03-12T12:59:02Z
dc.date.issued2012en_US
dc.date.submitted2013-02-25en_US
dc.identifier.citationSteffensen, Vida. Naturfag. Valg av undervisningsteorier og metoder har betydning for utviklingen. Masteroppgave, University of Oslo, 2012en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/34850
dc.language.isonoben_US
dc.subjectDeduktiv Induktiv Inquiry syklus Progressiv inquiry Ideeforbedringen_US
dc.titleNaturfag. Valg av undervisningsteorier og metoder har betydning for utviklingenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2013-02-28en_US
dc.creator.authorSteffensen, Vidaen_US
dc.subject.nsiVDP::280en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Steffensen, Vida&rft.title=Naturfag. Valg av undervisningsteorier og metoder har betydning for utviklingen&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2012&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-33579en_US
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo176741en_US
dc.contributor.supervisorSigmund Liebergen_US
dc.identifier.bibsys130729604en_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/34850/1/steffensen.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata