Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T12:02:34Z
dc.date.available2013-03-12T12:02:34Z
dc.date.issued2012en_US
dc.date.submitted2012-11-21en_US
dc.identifier.citationFagerjord, Anders. Design som medievitenskapelig metode. Norsk Medietidsskrift. 2012, 19, 198en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/34192
dc.description.abstractStadig flere forskere tar til ordet for at det å lage nye medietekster skal være en del av medieforskningens repertoar, enten det kalles design, syntese, produksjon eller instruksjon. Denne artikkelen diskuterer design som metode opp mot andre vitenskapelige metoder, med en humanistisk inspirert designmetode, syntetiskanalytisk metode, som eksempel. Key words: Media design, synthetic-analytic method, methodology, humanities Dette er den innsendte versjonen av artikkelen («preprint») fra 21. juni 2012, slik den ble akseptert av redaksjonen.eng
dc.language.isonoben_US
dc.titleDesign som medievitenskapelig metodeen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.date.updated2012-11-21en_US
dc.creator.authorFagerjord, Andersen_US
dc.subject.nsiVDP::310en_US
cristin.unitcode140900en_US
cristin.unitnameMedier og kommunikasjonen_US
dc.identifier.cristin936420en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:journal&rft.jtitle=Norsk Medietidsskrift&rft.volume=19&rft.spage=198&rft.date=2012en_US
dc.identifier.jtitleNorsk Medietidsskrift
dc.identifier.volume19
dc.identifier.issue3
dc.identifier.startpage198
dc.identifier.endpage215
dc.identifier.urnURN:NBN:no-32901en_US
dc.type.documentTidsskriftartikkelen_US
dc.identifier.duo172929en_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/34192/1/fagerjorddesignsommetodepreprint.pdf
dc.type.versionSubmittedVersion


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata