dc.date.accessioned | 2013-03-12T13:22:06Z | |
dc.date.available | 2013-03-12T13:22:06Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.date.submitted | 2009-05-14 | en_US |
dc.identifier.citation | Amundsen, Tone. Ledelse av læring . Masteroppgave, University of Oslo, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/32552 | |
dc.description.abstract | Tema for oppgaven er ledelse av læring. Formålet med oppgaven er å ha fokus på hvilke spesielle utfordringer det er for ledelse av læring i lærende skoler. Jeg har gjennomført en casestudie på to ungdomsskoler, for å finne ut hvilken lederatferd som skal til for å skape motivasjon og holde læringsprosessene i gang hos lærerne. Med dette som utgangspunkt rettes fokus mot bruk av fellesstida, og hvordan ledelsen tilrettelegger i forhold til møter og kompetanseutvikling. Hovedfokus er pedagogisk ledelse og ledelse som har fokus på læring. | nor |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.title | Ledelse av læring : i lærende skoler | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.date.updated | 2009-10-15 | en_US |
dc.creator.author | Amundsen, Tone | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::283 | en_US |
dc.identifier.bibliographiccitation | info:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Amundsen, Tone&rft.title=Ledelse av læring &rft.inst=University of Oslo&rft.date=2009&rft.degree=Masteroppgave | en_US |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-22470 | en_US |
dc.type.document | Masteroppgave | en_US |
dc.identifier.duo | 91816 | en_US |
dc.contributor.supervisor | Marit Aas | en_US |
dc.identifier.bibsys | 093529899 | en_US |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/32552/1/Amundsen.pdf | |