Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T13:19:16Z
dc.date.available2013-03-12T13:19:16Z
dc.date.issued2007en_US
dc.date.submitted2007-06-29en_US
dc.identifier.citationStengrundet, Susanne. Elevenes syn på forhold i klasserom og selvregulert læring . Hovedoppgave, University of Oslo, 2007en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/32339
dc.description.abstractOppgaven tar utgangspunkt i PISA undersøkelsen fra 2003. Elevene fra Norge og Sveits blir delt inn etter prestasjonsnivå i matematikk. Det er på dette grunnlaget svarene fra elevspørreskjemaet blir analysert. Analysen tar utgangspunkt i elevenes egne vurderinger av forhold i klasserom og selvregulert læring. Det blir lagt vekt på forskjeller mellom sterke og svake elever innenfor landene, men også på hvordan sveitsiske og norske elever som presterer på samme nivå, vurderer situasjonen. Analysen viser overraskende forskjeller på mange undersøkte punkter. Det er spesielt svarene fra de svake norske elever som gir rom for ettertanke.nor
dc.language.isonoben_US
dc.titleElevenes syn på forhold i klasserom og selvregulert læring : en komparativ studie mellom Norge og Sveitsen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2007-07-10en_US
dc.creator.authorStengrundet, Susanneen_US
dc.subject.nsiVDP::283en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Stengrundet, Susanne&rft.title=Elevenes syn på forhold i klasserom og selvregulert læring &rft.inst=University of Oslo&rft.date=2007&rft.degree=Hovedoppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-15171en_US
dc.type.documentHovedoppgaveen_US
dc.identifier.duo63169en_US
dc.contributor.supervisorLiv Sissel Grønmoen_US
dc.identifier.bibsys070972893en_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/32339/1/stengrundet_hfoppg.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata