Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T13:18:32Z
dc.date.available2013-03-12T13:18:32Z
dc.date.issued2006en_US
dc.date.submitted2007-03-13en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/32297
dc.description.abstractRapporten omhandler en undersøkelse av 15-åringers kompetanse i naturfag ved hjelp av en faglig test på PC. Våren 2005 deltok 315 norske 15-åringer fra 40 skoler i PISAs Computer-based Assessment of Science (CBAS). Undersøkelsen besto i at elevene gjennomførte en faglig test i naturfag på PC og en faglig test på papir. Resultatene fra de to testene kan følgelig sammenliknes på elevnivå. Begge testene varte en time. Deretter besvarte elevene et spørreskjema om egen bakgrunn, holdninger og forhold til IKT.nor
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofActa didactica http://urn.nb.no/URN:NBN:no-14449en_US
dc.relation.urihttp://urn.nb.no/URN:NBN:no-14449
dc.titlePISA’s computer-based assessment of science (CBAS) : gjennomføring og norske resultater våren 2005en_US
dc.typeSeries issueen_US
dc.date.updated2007-03-13en_US
dc.creator.authorTurmo, Areen_US
dc.creator.authorLie, Sveinen_US
dc.subject.nsiVDP::283en_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-14499en_US
dc.type.documentSeriehefteen_US
dc.identifier.duo54508en_US
dc.identifier.bibsys070328420en_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/32297/1/AD0602.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata