Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T13:15:52Z
dc.date.available2013-03-12T13:15:52Z
dc.date.issued2009en_US
dc.date.submitted2009-05-25en_US
dc.identifier.citationRossehaug, Hanne Lise, Lier, Sigmund, . Den autoritative læraren. Masteroppgave, University of Oslo, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/32145
dc.description.abstractFormålet med denne studien har vore å undersøkje om lærarar opplever at dei utviklar dugleik i klasseleiing gjennom ein periode med deltaking i skuleutviklingsprogrammet Respekt. Vidare har vi undersøkt om ei slik utvikling har samanheng med samarbeid med kollegaer og den belastninga lærarane opplever i møtet med elevane. Studien byggjer på data samla inn av Senter for atferdsforskning. Innsamlingsmetoden som er nytta, er kvantitative spørjeskjema, der lærarane som har vore med i programmet, har svart. Funna er blitt analyserte i SPSS. Resultata for lærarane synte utvikling, men utviklinga var ulik for ulike grupper av lærarar. Funna må tolkast med varsemd. Resultatet kan indikere at deltaking i programmet aukar dugleiken innanfor einskilde aspekt ved klasseleiing. Dette må sjåast i samanheng med samarbeidet med kollegaer og den opplevde belastninga knytt til elevane. Konklusjonen er at Respekt-programmet ser ut til å ha positiv innverknad på utvikling av ulike sider ved klasseleiing for lærarane, i den perioden lærarane var med i programmet. Det bør forskast vidare for å sjå nærare på om Respekt-programmet har reell innverknad på utviklinga av klasseleiingsdugleik.nor
dc.language.isonnoen_US
dc.titleDen autoritative læraren : ein studie av klasseleiarar i utvikling gjennom deltaking i Respekt-programmeten_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2009-10-29en_US
dc.creator.authorRossehaug, Hanne Liseen_US
dc.creator.authorLier, Sigmunden_US
dc.subject.nsiVDP::282en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Rossehaug, Hanne Lise&rft.au=Lier, Sigmund&rft.title=Den autoritative læraren&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2009&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-22270en_US
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo92252en_US
dc.contributor.supervisorSigrun K. Ertesvågen_US
dc.identifier.bibsys093632541en_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/32145/1/RossehaugxogxLierxMASTERx250509.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata