dc.date.accessioned | 2013-03-12T13:15:52Z | |
dc.date.available | 2013-03-12T13:15:52Z | |
dc.date.issued | 2009 | en_US |
dc.date.submitted | 2009-05-25 | en_US |
dc.identifier.citation | Rossehaug, Hanne Lise, Lier, Sigmund, . Den autoritative læraren. Masteroppgave, University of Oslo, 2009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10852/32145 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne studien har vore å undersøkje om lærarar opplever at dei utviklar dugleik i klasseleiing gjennom ein periode med deltaking i skuleutviklingsprogrammet Respekt. Vidare har vi undersøkt om ei slik utvikling har samanheng med samarbeid med kollegaer og den belastninga lærarane opplever i møtet med elevane.
Studien byggjer på data samla inn av Senter for atferdsforskning. Innsamlingsmetoden som er nytta, er kvantitative spørjeskjema, der lærarane som har vore med i programmet, har svart. Funna er blitt analyserte i SPSS.
Resultata for lærarane synte utvikling, men utviklinga var ulik for ulike grupper av lærarar. Funna må tolkast med varsemd. Resultatet kan indikere at deltaking i programmet aukar dugleiken innanfor einskilde aspekt ved klasseleiing. Dette må sjåast i samanheng med samarbeidet med kollegaer og den opplevde belastninga knytt til elevane.
Konklusjonen er at Respekt-programmet ser ut til å ha positiv innverknad på utvikling av ulike sider ved klasseleiing for lærarane, i den perioden lærarane var med i programmet. Det bør forskast vidare for å sjå nærare på om Respekt-programmet har reell innverknad på utviklinga av klasseleiingsdugleik. | nor |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.title | Den autoritative læraren : ein studie av klasseleiarar i utvikling gjennom deltaking i Respekt-programmet | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.date.updated | 2009-10-29 | en_US |
dc.creator.author | Rossehaug, Hanne Lise | en_US |
dc.creator.author | Lier, Sigmund | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::282 | en_US |
dc.identifier.bibliographiccitation | info:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Rossehaug, Hanne Lise&rft.au=Lier, Sigmund&rft.title=Den autoritative læraren&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2009&rft.degree=Masteroppgave | en_US |
dc.identifier.urn | URN:NBN:no-22270 | en_US |
dc.type.document | Masteroppgave | en_US |
dc.identifier.duo | 92252 | en_US |
dc.contributor.supervisor | Sigrun K. Ertesvåg | en_US |
dc.identifier.bibsys | 093632541 | en_US |
dc.identifier.fulltext | Fulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/32145/1/RossehaugxogxLierxMASTERx250509.pdf | |