Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T13:04:51Z
dc.date.issued2005en_US
dc.date.submitted2005-04-29en_US
dc.identifier.citationAhmadinia, Soraya. Vurdering av behov for spesialundervisning hos minoritetsspråklige elever med utgangspunkt i intellegenstestene WISC-R og Leiter-R. Hovedoppgave, University of Oslo, 2005en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/30710
dc.language.isonoben_US
dc.titleVurdering av behov for spesialundervisning hos minoritetsspråklige elever med utgangspunkt i intellegenstestene WISC-R og Leiter-Ren_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2009-10-14en_US
dc.creator.authorAhmadinia, Sorayaen_US
dc.date.embargoenddate10000-01-01
dc.rights.termsKLAUSULERING: Dokumentet er klausulert grunnet lovpålagt taushetsplikt. Tilgangskode/Access code Cen_US
dc.rights.termsforeveren_US
dc.subject.nsiVDP::280en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Ahmadinia, Soraya&rft.title=Vurdering av behov for spesialundervisning hos minoritetsspråklige elever med utgangspunkt i intellegenstestene WISC-R og Leiter-R&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2005&rft.degree=Hovedoppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-11189en_US
dc.type.documentHovedoppgaveen_US
dc.identifier.duo26682en_US
dc.contributor.supervisorKamil Øzerken_US
dc.identifier.bibsys051814323en_US
dc.rights.accessrightsclosedaccessen_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/30710/1/thesis.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata