Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T13:02:15Z
dc.date.available2013-03-12T13:02:15Z
dc.date.issued2012en_US
dc.date.submitted2012-06-27en_US
dc.identifier.citationJørgensen, Helle. Utvikling av selv-regulert læring på småskoletrinnet. Masteroppgave, University of Oslo, 2012en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/30690
dc.language.isonoben_US
dc.titleUtvikling av selv-regulert læring på småskoletrinnet : Teoretiske perspektiver og empirisk analyse av en lærer som fremmer selv-regulert læring i sin undervisningen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2012-09-12en_US
dc.creator.authorJørgensen, Helleen_US
dc.subject.nsiVDP::280en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Jørgensen, Helle&rft.title=Utvikling av selv-regulert læring på småskoletrinnet&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2012&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-31922en_US
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo166959en_US
dc.contributor.supervisorBodil Stokke Olaussenen_US
dc.identifier.bibsys122607635en_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/30690/1/JxrgensenxxHellexMasteroppgave.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata