Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T10:34:29Z
dc.date.available2013-09-17T22:30:27Z
dc.date.issued2007en_US
dc.date.submitted2007-11-25en_US
dc.identifier.citationLorentzen, Siri. Parallellimportørens spillerom ved bruk av varemerket i reklame. Masteroppgave, University of Oslo, 2007en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/21425
dc.language.isonoben_US
dc.titleParallellimportørens spillerom ved bruk av varemerket i reklame : Særlig om parallellimportørens bruk av varemerkeinnehavers logoen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2008-07-08en_US
dc.creator.authorLorentzen, Sirien_US
dc.subject.nsiVDP::340en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Lorentzen, Siri&rft.title=Parallellimportørens spillerom ved bruk av varemerket i reklame&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2007&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-19586en_US
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo68115en_US
dc.contributor.supervisorAre Stenviken_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/21425/2/68115.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata