Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T10:56:23Z
dc.date.available2013-03-12T10:56:23Z
dc.date.issued2006en_US
dc.date.submitted2006-04-24en_US
dc.identifier.citationLoennecken, Johan Rogge. Personvern og direkte elektronisk markedsføring. Spesialoppgave, University of Oslo, 2006en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/20698
dc.description.abstractElektronisk markedsføring (typisk e-post og sms) til fysiske personer, og de skranker som lovgivningen setter for dette. Lovlig elektronisk markedsføring i såkalte "løpende kundeforhold", "eksisterende kundeforhold" og ved "oppfyllelse av avtale".nor
dc.language.isonoben_US
dc.titlePersonvern og direkte elektronisk markedsføring : Rettslige skranker etter personopplysningsloven tolket i lys av markedsføringsloven§ 2 b og ehandelsloven § 9en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2006-10-23en_US
dc.creator.authorLoennecken, Johan Roggeen_US
dc.subject.nsiVDP::340en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Loennecken, Johan Rogge&rft.title=Personvern og direkte elektronisk markedsføring&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2006&rft.degree=Spesialoppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-36158
dc.type.documentSpesialoppgaveen_US
dc.identifier.duo39164en_US
dc.contributor.supervisorJens Petter Bergen_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/20698/1/39164.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata