Skjul metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T10:30:00Z
dc.date.available2013-03-12T10:30:00Z
dc.date.issued2005en_US
dc.date.submitted2005-04-24en_US
dc.identifier.citationRabstad, Kristin. Parallellimportørens spillerom ved markedsføring av parallellimporterte varer. Spesialoppgave, University of Oslo, 2005en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/20300
dc.language.isonoben_US
dc.titleParallellimportørens spillerom ved markedsføring av parallellimporterte varer : Om parallellimportørens bruk av produsentens varemerke ved annonsering og i reklameen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2005-07-01en_US
dc.creator.authorRabstad, Kristinen_US
dc.subject.nsiVDP::340en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Rabstad, Kristin&rft.title=Parallellimportørens spillerom ved markedsføring av parallellimporterte varer&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2005&rft.degree=Spesialoppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-35053
dc.type.documentSpesialoppgaveen_US
dc.identifier.duo26360en_US
dc.contributor.supervisorRognstad, Ole-Andreasen_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/20300/1/26360.pdf


Tilhørende fil(er)

Finnes i følgende samling

Skjul metadata