Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T10:15:50Z
dc.date.available2013-03-12T10:15:50Z
dc.date.issued2011en_US
dc.date.submitted2011-11-23en_US
dc.identifier.citationKirkeng, Caroline Groseth. Vernet for velkjente varemerker. Masteroppgave, University of Oslo, 2011en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/19561
dc.description.abstractTemaet for oppgaven er tolkning av vernet for velkjente varemerker etter varemerkeloven § 4(2). Oppgaven tar sikte på å redegjøre for rettstilstanden som gjelder vernet for velkjente varemerker i Norge. Det er særlig de sentrale kravene om at et varemerke må være velkjent, samt om andres bruk medfører urimelig utnyttelse av eller skade på det velkjente merkets særpreg eller anseelse som belyses og utdypes.nor
dc.language.isonoben_US
dc.titleVernet for velkjente varemerkeren_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2012-11-08en_US
dc.creator.authorKirkeng, Caroline Grosethen_US
dc.subject.nsiVDP::340en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Kirkeng, Caroline Groseth&rft.title=Vernet for velkjente varemerker&rft.inst=University of Oslo&rft.date=2011&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-31021en_US
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo144155en_US
dc.contributor.supervisorMonica Vikenen_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/19561/1/144155.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata