Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T10:37:11Z
dc.date.issued2010en_US
dc.date.submitted2010-04-26en_US
dc.identifier.citationBorch, Mathias. Varens form som varemerke . Masteroppgave, University of Oslo, 2010en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/18806
dc.language.isonoben_US
dc.titleVarens form som varemerke : En illustrasjon av friholdelsesbehovets betydning som tolkningsfaktoren_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2011-01-11en_US
dc.creator.authorBorch, Mathiasen_US
dc.date.embargoenddate10000-01-01
dc.rights.termsDette dokumentet er ikke elektronisk tilgjengelig etter ønske fra forfatter. Tilgangskode/Access code Aen_US
dc.rights.termsforeveren_US
dc.subject.nsiVDP::340en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Borch, Mathias&rft.title=Varens form som varemerke &rft.inst=University of Oslo&rft.date=2010&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-25897en_US
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo101569en_US
dc.contributor.supervisorInger Berg Ørstaviken_US
dc.rights.accessrightsclosedaccessen_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/18806/2/101569.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata