Hide metadata

dc.contributor.authorPutkowski, Tobias Wergeland
dc.date.accessioned2023-09-09T22:04:16Z
dc.date.available2023-09-09T22:04:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationPutkowski, Tobias Wergeland. Pedagog-elev-relasjon når elev har ADHD - En kvalitativ studie om pedagogens relasjonskompetanse i møte med elever med ADHD. Master thesis, University of Oslo, 2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/104849
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subjectADHD
dc.subjecttilnærming
dc.subjectkrav og forventninger
dc.subjecthumor
dc.subjectforeldresamarbeid
dc.subjectsamhandling
dc.subjectsårbart ved fravær
dc.subjectpedagog-elev-relasjon
dc.subjectrelasjonskompetanse
dc.subjecttillit
dc.titlePedagog-elev-relasjon når elev har ADHD - En kvalitativ studie om pedagogens relasjonskompetanse i møte med elever med ADHDnob
dc.title.alternativeStudent-Teacher-Relationship when the student has ADHD - A qualitative study about the teachers relational competence when approaching students with ADHDeng
dc.typeMaster thesis
dc.typeGroup thesis
dc.date.updated2023-09-10T22:01:44Z
dc.creator.authorPutkowski, Tobias Wergeland
dc.type.documentMasteroppgave
dc.type.documentGruppeoppgave


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata