Hide metadata

dc.contributor.authorEgner, Dina Margareta
dc.date.accessioned2023-08-08T22:01:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationEgner, Dina Margareta. Narrative ferdigheter hos flerspråklige førskolebarn. En kvantitativ studie av flerspråklige førskolebarn sine resultater på den narrative gjenfortellingsoppgaven "Historien om en buss". Master thesis, University of Oslo, 2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/103101
dc.description.abstractnob
dc.language.isonob
dc.subject
dc.titleNarrative ferdigheter hos flerspråklige førskolebarn. En kvantitativ studie av flerspråklige førskolebarn sine resultater på den narrative gjenfortellingsoppgaven "Historien om en buss"nob
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2023-08-09T22:00:33Z
dc.creator.authorEgner, Dina Margareta
dc.date.embargoenddate2028-05-02
dc.rights.termsUtsatt tilgjengeliggjøring: Kun forskere og studenter kan få innsyn i dokumentet. Tilgangskode/Access code B
dc.type.documentMasteroppgave
dc.rights.accessrightsembargoedaccess


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata