Hide metadata

dc.date.accessioned2013-03-12T08:14:22Z
dc.date.available2013-03-12T08:14:22Z
dc.date.issued2009en_US
dc.date.submitted2009-04-17en_US
dc.identifier.citationHjelle, Simon. Den digitale leken . Masteroppgave, University of Oslo, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10852/10050
dc.description.abstractOppgaven tar for seg muligheter og utfordringer knyttet til bruk av digitale verktøy i barnehagen. Studien er gjennomført som et praktisk prosjekt i en norsk barnehage i 2007-2008 med fokus på en kvalitativ tilnærming. Teorier som anvendes er i hovedsak knyttet til det sosiokulturelle perspektiv, økologisk perspektiv på visuell persepsjon, posisjoneringsteoretisk perspektiv, samt Human-Computer Interaction.nor
dc.description.abstractThis thesis looks at posibilities and challenges regarding use of digital tools in kindergarten. The study is performed as a practical project in a norwegian kindergarten in 2007-2008 with focus on a qualitative approach. Applied theories are most notably the sociocultural aspect, ecologic perspective on visual perception, the position-theoretical perspective, as well as Human-Computer Interaction.eng
dc.language.isonoben_US
dc.titleDen digitale leken : en tilnærming til bruk av digitale verktøy i barnehagenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2009-11-30en_US
dc.creator.authorHjelle, Simonen_US
dc.subject.nsiVDP::420en_US
dc.identifier.bibliographiccitationinfo:ofi/fmt:kev:mtx:ctx&ctx_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&rft.au=Hjelle, Simon&rft.title=Den digitale leken &rft.inst=University of Oslo&rft.date=2009&rft.degree=Masteroppgaveen_US
dc.identifier.urnURN:NBN:no-22645en_US
dc.type.documentMasteroppgaveen_US
dc.identifier.duo90732en_US
dc.contributor.supervisorBente Andaen_US
dc.identifier.bibsys092918174en_US
dc.identifier.fulltextFulltext https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/10050/4/Hjelle.pdf


Files in this item

Appears in the following Collection

Hide metadata